Paradigme, metode şi tehnici de educaţie integrală în învăţămîntul general
Director de proiect, gradul ştiinţific | Codul (cifrul) proiectului | Instituţia executoare | Tipul proiectului | Direcţia strategică | Caracterul cercetărilor | Termenul de realizare | Rezultatele preconizate | Alocaţii bugetare | Cofinanţare |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dr. Hadîrcă Maria Ilie | 11.817.08.80A | Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei | Proiecte de cercetare ştiinţifică fundamentală şi cercetare ştiinţifică aplicativă (instituţionale) | Patrimoniul Naţional şi dezvoltarea societăţii | Aplicativ | 2011-01-01 - 2014-12-31 | 2011 Vor fi elaborate concepte şi paradigme ale educaţiei postmoderne.
Vor fi realizate analize şi studii de sinteză privind integralitatea sistemului. Va fi elaborat un model ipotetic sintetizat de formare-dezvoltare integrală a personalităţii elevului. Va fi elaborată Concepţia hermeneutică a educaţiei integrale.
2012 Va fi elaborată Concepţia educaţiei permanente pe tot parcursul vieţii.
Va fi elaborat Modelul şi metodologia de formare-dezvoltare integrală a personalităţii elevului. Vor fi elaborate documente de politici educaţionale:
curriculum pentru dirigenţie, curriculum pentru educaţie interculturală,
curriculum de educaţie pentru timpul liber. 2013 Vor fi analizate paradigmele educaţiei integrale.
Vor fi elaborate Curriculum la dirigenţie, clasele V-XII; Curriculum la educaţia extraşcolară; Ghidul metodologic pentru activităţile educative; Metodologia de formare-dezvoltare integrală a personalităţii elevului în context educaţional familial, şcolar, sociocultural şi pregătit Ghidul metodologic „Metodologia de formare-dezvoltare integrală a personalităţii elevului în context educaţional familial, şcolar, sociocultural”. 2014 Curriculum pentru educaţia nonformală şi extraşcolară
Curriculum la dirigenţie.
Ghidul „Managementul activităţilor educative”.
Monografia colectivă „Paradigme, strategii, metode, tehnici de educaţie integrală”
| 2011 289.5 2012 338.7 2013 355.7 2014 364.5 | 2011 0.0 2012 0.0 2013 0.0 2014 0.0 |