Epistemologia şi praxeologia asistenţei psihologice a învăţării pe tot parcursul vieţii
Director de proiect, gradul ştiinţific | Codul (cifrul) proiectului | Instituţia executoare | Tipul proiectului | Direcţia strategică | Caracterul cercetărilor | Termenul de realizare | Rezultatele preconizate | Alocaţii bugetare | Cofinanţare |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dr.hab Bolboceanu Aglaida Vasile | 15.817.06.05F | Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei | Proiecte de cercetare ştiinţifică fundamentală şi cercetare ştiinţifică aplicativă (instituţionale) | Patrimoniul Naţional şi dezvoltarea societăţii | Fundamental | 2015-01-01 - 2018-12-31 | 2015 Va fi efectuat studiul cu privire la analiza politicilor naţionale şi internaţionale de asistenţă psihologică a învăţării pe tot parcursul vieţii. Particularităţile reprezentărilor sociale despre învăţarea pe tot parcursul vieţii şi a percepţiei semnificaţiei personale şi sociale. 2016 Metodologia cercetării resurselor şi barierelor psihosociale în contextul învăţării pe tot parcursul vieţiiDate experimentale. Baze de date.
Repere conceptuale ale asistenţei psihologice din perspectiva învăţării pe tot parcursul vieţii. Monografie colectivă.
2017 Sugestii metodologice privind proiectarea complexelor pentru asistenţa psihologică a învăţării pe tot parcursul vieţii.Proiecte de complexe metodologice experimentale pentru asistenţa psihologică a învăţării pe tot parcursul vieţii.Date experimentale privind validarea complexelor metodologice pentru asistenţa psihologică a învăţării pe tot parcursul vieţii. Monografie. Complexe metodologice de asistență psihologică în contextul învățării pe tot parcursul vieții | 2015 624.0 2016 630.7 2017 631.1 | 2015 0.0 2016 0.0 2017 0.0 |