2. Cine poate beneficia de serviciile Expert online?
3. Cum pot beneficia de serviciile Expert online?
4. Peste cât timp de la inregistrarea în sistem voi putea beneficia de serviciile Expert online?
5. Este necesar să fie expediată în CSŞDT varianta imprimată a propunerii de proiect?
6. Care este ultimul termen de expediere a versiunii imprimate?
8. Nu-mi pot aminti numele de utilizator şi/sau parola de acces. Cum să reobţin accesul?
9. Pot fi anexate la raport desene, scheme, tabele etc.?
11. Agenda Expertului. Managementul şi expertiza în domeniul ştiinţei şi inovării
12. Transformarea fisierelor .doc în format .pdf
18. Ce reprezintă scrisoarea de garanţie?
19. Cum se procedează cu executanţii nesalarizaţi din proiect?
22. Am înregistrat parţial propunerea de proiect, pot reveni la aceasta mai tîrziu?
24. Cum să generez fişier PDF?
25. Am citit totul, dar oricum n-am înţeles nimic.
Expert online este un sistem informatic de înaintare şi evaluare online a propunerilor de proiecte de cercetare-dezvoltare din sfera ştiinţei şi inovării:
De serviciile Expert online pot beneficia:
1. Iniţial apelaţi numărul 0 22 28-98-51 pentru a verifica dacă nu sunteţi deja înregistrat în sistem. Dacă NU sunteţi înregistrat, executaţi clic pe butonul "Înregistrare" situat în partea stângă a paginii-web, imediat sub blocul "Intrare în sistem". Completaţi cererea de înregistrare în sistem; 2. Pentru intrarea în sistem folosiţi datele de autentificare primite prin poşta electronică din cererea de înregistrare.
Puteţi beneficia de serviciile Expert online imediat după primirea prin e-mail a mesajului de confirmare privind înregistrarea cu succes în sistem şi confirmat în calitate de angajat al Institutului de către şeful resurse umane.
Da, este necesar a expedia 2 exemplare imprimate ale propunerii de proiect.
Termenele sunt indicate în anunţul CŞSDT pentru fiecare concurs.
În sistemul informatic Expert online se acceptă propuneri de proiecte la următoarele tipuri de concursuri:
Celelalte tipuri de concursuri se vor adăuga treptat în sistem. Incepînd cu anul 2009, cererile şi rapoartele pentru toate concursurile CŞSDT se vor recepţiona doar prin sistemul „Expert online”.
Dacă ţineţi minte numele de utilizator sau adresa de e-mail, dar aţi uitat parola de acces, încercaţi să folosiţi procedeul de reaccesare (efectuaţi paşii indicaţi la secţiunea Ai uitat parola?). În celelalte cazuri va fi nevoie să vă adresaţi către administratorul sistemului.
Aveţi posibilitatea să pregătiţi şi să expediaţi raportul perfectat în formatul PDF (Adobe Acrobat) sau RTF (Microsoft Word) împreună cu toate imaginile, formulele, tabelele, etc., necesare pentru vizualizarea cît mai exactă a rezultatelor activităţii D-voastră asupra grantului CSŞDT. Capacitatea fişierului nu trebuie să depăşească 2 MB.
În cazul lipsei în sistem a publicaţiilor, brevetelor, proiectelor anterioare/în continuare, organizaţiilor cu care se colaborează, este necesar de a elabora un fişier cu datele lipsă. Expediaţi acest fişier la adresa de e-mail [email protected], solicitând întroducerea informaţiei. Informaţia este introdusă în sistem în decurs de 3 zile lucrătoare.
În cazul lipsei executanţilor în sistem de la instituţia ce înaintează propunerea de proiect precum şi de la alte organizaţii, solicitaţi asistenţă din partea şefului resurse umane al instituţiei Dvs. sau apelaţi la 0 22 28-98-51.
Se introduc doar executanţii din RM.
Conform p.7-8 al "REGULAMENTULUI privind organizarea şi desfăşurarea concursului programelor de stat, de inovare şi transfer tehnologic şi proiectelor din cadrul acestora, proiectelor de cercetări ştiinţifice fundamentale, proiectelor de cercetări ştiinţifice aplicative şi proiectelor independente în sfera ştiinţei şi inovării" din HG nr. 27 din 22.01.2009: 7. În aceeaşi perioadă de timp, una şi aceeaşi persoană poate fi conducător sau participa în activităţi de cercetare ştiinţifică într-un singur proiect de cercetări ştiinţifice fundamentale sau de cercetări ştiinţifice aplicative. 8. Suplimentar, în aceeaşi perioadă de timp, una şi aceeaşi persoană poate participa în calitate de executor sau conducător al unui program de stat şi a două proiecte, selectate pe bază de concurs, inclusiv un proiect internaţional, finanţat de la bugetul de stat şi un proiect de inovare şi transfer tehnologic.
Scrisoarea de garanţie reprezintă o declaraţie prin care întreprinderea-cofinanţator garantează cofinanţarea proiectului prin transferarea pe contul instituţiei executoare a unei anumite sume de bani pentru efectuarea lucrărilor indicate în proiect.
Pentru persoanele nesalarizate din proiect nu se indică salariul în formularul E.
Apelaţi la 0 22 28-98-51 pentru a corecta/modifica informaţia respectivă.
Semnăturile şi ştampilele necesare se aplică în formularele A, E şi F. Varianta în format .PDF trebuie obligatoriu să conţină paginile cu semnături şi ştampile. Pentru aceasta paginile respective trebuie scanate, incluse în calitate de imagini în fişierul în format .DOC, care apoi este converit în format .PDF.
Puteţi reveni la completarea formularelor în orice moment, atât timp cât după completarea fiecărui formular executaţi clic pe butonul "Salvează". Dacă aţi executat clic pe butonul "Spre evaluare" la sfârşitul completării formularului, NU puteţi reveni la acesta pentru modificare/corectare.
Apelaţi la tel: 0 22 28-98-51.
Pentru generarea fişierului PDF descărcaţi instrucţiunea.
Dacă nu aţi găsit raspuns la întrebarea D-voastră în descrierea sistemului sau în lista celor mai frecvente întrebari adresate, Vă rugăm să ne scrieţi pe adresa [email protected] sau apelaţi 0 22 28-98-51.