Concepţia şi metodologia de realizare a conexiunii şi continuităţii între şi intra cicluri de învăţământ superior din perspectiva cadrului calificărilor şi clasificatorului de ocupaţii

Director de proiect, gradul ştiinţific Codul (cifrul) proiectuluiInstituţia executoareTipul proiectuluiDirecţia strategicăCaracterul cercetărilorTermenul de realizareRezultatele preconizateAlocaţii bugetareCofinanţare
dr.hab Guţu Vladimir Ion
15.817.06.23F
Universitatea de Stat din Moldova
Proiecte de cercetare ştiinţifică fundamentală şi cercetare ştiinţifică aplicativă (instituţionale)
Patrimoniul Naţional şi dezvoltarea societăţiiFundamental2012-01-01 - 2018-12-31
2015
Vor fi cercetaţi indicatorii şi instrumentele de analiză a cadrului calificări- lor, analiza SWOT, concluzii şi repere teoretice privind realizarea conexiunii între- şi intra- cicluri de învăţământ superior din perspectiva cadrului calificărilor şi clasificatorului de ocupaţii.
2016
Vor fi identificate şi analizate teoriile şi experienţele privind conceptele de realizare a conexiunilor în domeniul de cercetare.Va fi conceptualizată conexiunea şi continuitatea din perspectiva cadrului calificărilor pe dimensiunile: politici educaţionale, calificari şi finalităţi, dezvoltarea curriculară, evaluarea de proces si de rezultat, relatiile cu piata muncii, formare continua, educatia nonformala.Vor fi analizate abordările teoriilor şi experienţelor privind metodologia de realizare a conexiu¬nilor intra cicluri de învăţământ superior din perspectiva cadrului calificărilor.Vor fi elaborate metodologii privind asigurarea conexiunii şi continuităţii din perspectiva cadrului calificărilor pe dimensiunile: politici educaţionale, calificari şi finalităţi, dezvol¬ta¬rea curriculară, evaluarea de proces si de re¬zul¬tat, relatiile cu piata muncii, formare conti¬nua, educatia nonformala, stagii de practică.
2017
Vor fi elaborate demersuri praxiologice cu referire la sistemul de activităţi şi acţiuni privind asigurarea conexiunii şi continuităţii între- şi intra- cicluri de învăţământ superior din perspectiva cadrului calificărilor şi clasificatorului de ocupaţii pe dimensiunile: politici educaţionale şi instituţionale, calificări şi finalităţi, planuri de învăţământ, conţinuturile instruirii, procesul de instruire, stagiile de practică.
2015
390.0
2016
405.0
2017
391.4
2015
0.0
2016
0.0
2017
0.0