Asigurarea ştiinţifică, curriculară şi metodologică a calităţii şi eficienţei procesului de educaţie timpurie
Director de proiect, gradul ştiinţific | Codul (cifrul) proiectului | Instituţia executoare | Tipul proiectului | Direcţia strategică | Caracterul cercetărilor | Termenul de realizare | Rezultatele preconizate | Alocaţii bugetare | Cofinanţare |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dr. Vasian Tatiana Feofan | 15.817.06.18A | Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei | Proiecte de cercetare ştiinţifică fundamentală şi cercetare ştiinţifică aplicativă (instituţionale) | Patrimoniul Naţional şi dezvoltarea societăţii | Aplicativ | 2015-01-01 - 2018-12-31 | 2015 Va fi realizat studiul analitic cu privire la tendinţele internaţionale moderne în domeniul serviciilor educaţionale pentru copiii de vârstă timpurie. Se va stabili corespunderea curriculumului educaţiei timpurii standardelor de dezvoltare şi a asigurării nivelului optim de pre- gătire pentru debutul şcolarităţii şi adaptarea şcolară eficientă. Vor fi propuse recomandări metodice privind racordarea curriculumului la standardele de dezvoltare din perspectiva asigurării nivelului optim de pregătire pentru debutul şcolarităţii şi adaptarea şcolară eficientă. 2016 Sugestii conceptuale privind implementarea curriculumului dezvoltat în educația timpurie.
Studiu privind pilotarea curriculumului în educația timpurie.
Metodologia de asigurare a implementării curriculumului în educația timpurie.
Modele de tehnologii educaționale pentru implementarea curriculumului dezvoltat în educația timpurie
2017 Metodologia de aplicare a curriculumului dezvoltat pentru educația timpurie în raport cu standardele de învăţare și dezvoltare în educația timpurie (proiect)Instrumente pedagogice de aplicare a curriculumului dezvoltat în raport cu standardele de învăţare și dezvoltare în educația timpurie.Monografie. Metodologia privind aplicarea eficientă a curriculumului dezvoltat în raport cu standardele de învăţare și dezvoltare în educația timpurie.Ghid metodologic privind aplicarea curriculumului dezvoltat în raport cu standardele de învăţare și dezvoltare în educația timpurie | 2015 398.0 2016 417.2 2017 404.7 | 2015 0.0 2016 0.0 2017 0.0 |