Epistemologia şi praxeologia asistenţei psihologice a învăţării pe tot parcursul vieţii

Director de proiect, gradul ştiinţific Codul (cifrul) proiectuluiInstituţia executoareTipul proiectuluiDirecţia strategicăCaracterul cercetărilorTermenul de realizareRezultatele preconizateAlocaţii bugetareCofinanţare
dr.hab Bolboceanu Aglaida Vasile
15.817.06.05F
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Proiecte de cercetare ştiinţifică fundamentală şi cercetare ştiinţifică aplicativă (instituţionale)
Patrimoniul Naţional şi dezvoltarea societăţiiFundamental2015-01-01 - 2018-12-31
2015
Va fi efectuat studiul cu privire la analiza politicilor naţionale şi internaţionale de asistenţă psihologică a învăţării pe tot parcursul vieţii. Particularităţile reprezentărilor sociale despre învăţarea pe tot parcursul vieţii şi a percepţiei semnificaţiei personale şi sociale.
2016
Metodologia cercetării resurselor şi barierelor psihosociale în contextul învăţării pe tot parcursul vieţiiDate experimentale. Baze de date. Repere conceptuale ale asistenţei psihologice din perspectiva învăţării pe tot parcursul vieţii. Monografie colectivă.
2017
Sugestii metodologice privind proiectarea complexelor pentru asistenţa psihologică a învăţării pe tot parcursul vieţii.Proiecte de complexe metodologice experimentale pentru asistenţa psihologică a învăţării pe tot parcursul vieţii.Date experimentale privind validarea complexelor metodologice pentru asistenţa psihologică a învăţării pe tot parcursul vieţii. Monografie. Complexe metodologice de asistență psihologică în contextul învățării pe tot parcursul vieții
2015
624.0
2016
630.7
2017
631.1
2015
0.0
2016
0.0
2017
0.0