Paradigme, metode şi tehnici de educaţie integrală în învăţămîntul general

Director de proiect, gradul ştiinţific Codul (cifrul) proiectuluiInstituţia executoareTipul proiectuluiDirecţia strategicăCaracterul cercetărilorTermenul de realizareRezultatele preconizateAlocaţii bugetareCofinanţare
dr. Hadîrcă Maria Ilie
11.817.08.80A
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Proiecte de cercetare ştiinţifică fundamentală şi cercetare ştiinţifică aplicativă (instituţionale)
Patrimoniul Naţional şi dezvoltarea societăţiiAplicativ2011-01-01 - 2014-12-31
2011
Vor fi elaborate concepte şi paradigme ale educaţiei postmoderne. Vor fi realizate analize şi studii de sinteză privind integralitatea sistemului. Va fi elaborat un model ipotetic sintetizat de formare-dezvoltare integrală a personalităţii elevului. Va fi elaborată Concepţia hermeneutică a educaţiei integrale.
2012
Va fi elaborată Concepţia educaţiei permanente pe tot parcursul vieţii. Va fi elaborat Modelul şi metodologia de formare-dezvoltare integrală a personalităţii elevului. Vor fi elaborate documente de politici educaţionale: curriculum pentru dirigenţie, curriculum pentru educaţie interculturală, curriculum de educaţie pentru timpul liber.
2013
Vor fi analizate paradigmele educaţiei integrale. Vor fi elaborate Curriculum la dirigenţie, clasele V-XII; Curriculum la educaţia extraşcolară; Ghidul metodologic pentru activităţile educative; Metodologia de formare-dezvoltare integrală a personalităţii elevului în context educaţional familial, şcolar, sociocultural şi pregătit Ghidul metodologic „Metodologia de formare-dezvoltare integrală a personalităţii elevului în context educaţional familial, şcolar, sociocultural”.
2014
Curriculum pentru educaţia nonformală şi extraşcolară Curriculum la dirigenţie. Ghidul „Managementul activităţilor educative”. Monografia colectivă „Paradigme, strategii, metode, tehnici de educaţie integrală”
2011
289.5
2012
338.7
2013
355.7
2014
364.5
2011
0.0
2012
0.0
2013
0.0
2014
0.0