Probleme de management ale centrelor comerciale în contextul pregătirii specialiştilor în instituţiile superioare
Director de proiect, gradul ştiinţific | Codul (cifrul) proiectului | Instituţia executoare | Tipul proiectului | Direcţia strategică | Caracterul cercetărilor | Termenul de realizare | Rezultatele preconizate | Alocaţii bugetare | Cofinanţare |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dr.hab Movilă Irina | Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi | Proiecte bilaterale | Valorificarea resurselor umane, naturale şi informaţionale pentru dezvoltarea durabilă. | Aplicativ | 2010-01-01 - 2010-12-31 | 2010 După realizarea proiectului presupunem să obţinem următoarele rezultate:
- În partea pregătirii specialiştilor – marketologii: formarea volumului de cunoştinţe în domeniul integrării centrelor de comerţ şi gestiunea lor;
- În partea investigaţiilor pieţei: obţinerea informaţiei despre activitatea centrelor de comerţ pe piaţa Republicii Moldova şi Germania, promovarea segmentării pieţei, alcătuirea prognozelor de dezvoltare a pieţei;
- În partea investigaţiilor consumatorilor: segmentarea consumatorilor, sortarea segmentelor generale, determinarea şi cercetarea factorilor, care influenţează asupra alegerii mărfurilor de către consumator (veniturile, starea socială, vîrsta, studiile), prognoza cererii aşteptate;
- În partea investigaţiei concurenţilor: obţinerea informaţiei necesare pentru asigurarea beneficiilor concurenţiale pe piaţă, precum şi găsirea posibilităţilor colaborării şi cooperării cu concurenţii posibili;
-În partea investigaţiilor circulaţiei mărfurilor şi vînzărilor: analiza posibilităţilor de majorare a cifrei de afaceri a centrelor comerciale; optimizarea rezervelor de mărfuri; elaborarea criteriilor alegerii canalelor eficiente de circulaţie a mărfurilor; elaborarea vînzărilor de mărfuri consumatorilor finali.
| 2010 25.0 2010 150.0 | 2010 0.0 2010 0.0 |